Primary Advertiser

כדאי להכיר, הסרום שמצמצם קמטים בתוך 10 ימים

בשיתוף קליניק

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 15:47

הפיתוח החדשני שמצמצם את הקמטים תוך 10 ימים: הסרום החדש מסדרת smart של קליניק מספק תוצאות יוצאות דופן. הכירי את התכשיר המהפכני שמותאם לכל סוגי העור

בווידאו: סרום Smart Clinical Repair/יח"צ

קליניק היא אחת מאותן חברות קוסמטיקה שגורמת לכולנו להנהן בחיוך. כל אחת ניסתה מוצר של קליניק בשלב כזה או אחר בחייה, בין אם בגיל צעיר, כשמדובר היה במוצר הטיפוח הראשון והמרגש של מותג בינלאומי , או כחלק משגרת טיפוח יומיומית - מדובר במוצרים מוכרים ואהובים, שנמצאים כמעט בכל פינת איפור או חדר אמבטיה.

החל משנות ה-60, קליניק היה המותג הראשון שהתבסס על יסודות דרמטולוגיים, כאשר כבר מראשיתו, כל המוצרים נבחנים לאלרגיה והם 100% נטולי בושם, מתוך ההבנה שבושם יוצר רגישויות ואלרגיות ואפילו מעודד ייצור פיגמנטציה בשמש - משמעותי ביותר במדינה חמה ושמשית כמו שלנו.

תוצאות מיידיות בהפחתת קמטים. רכשי עכשיו במחיר השקה מיוחד>>

סרום Clinical Repair Wrinkle Correcting Serum קליניק. יח"צ,
סרום Smart Clinical Repair/יח"צ

מוצרים חדשניים שמותאמים אישית לכל סוג עור

הפרט החשוב מכל - מדובר במותג שמקפיד להישאר עם האצבע על הדופק, להיות בחזית הטכנולוגיה ולספק מוצרים חדשניים ומרגשים המותאמים אישית לכל סוג עור, מציעים מבחר רחב של סדרות טיפוח שונות המעניקות מענה לצרכים ודאגות ייחודיים כמו קמטים וקמטוטים, שינויי גוון והתפרצויות אקנה ובעיקר אינספור מרכיבים חדשניים, טכנולוגיות פורצות דרך ופטנטים.

אחת מאותן טכנולוגיות היא זו המצויה בסדרת smart משפחת תכשירי האנטי-אייג'ינג העוצמתית של קליניק. סדרת תכשירים שפותחה במטרה להתמודד עם קמטים, בעזרת מיקוד מדויק, החל מקמטוטים ראשונים ועד לקמטים עמוקים ועיקשים הנחרצים בעור.

צמצום קמטים, גם העמוקים ביותר כבר בתוך 10 ימים

גולת הכותרת של הסדרה החדשה היא הסרום Smart Clinical Repair - סרום האנטי-אייג'ינג המהפכני והמתקדם ביותר של קליניק שמבטיח (ומקיים!) תוצאות יוצאות דופן - צמצום מראה הקמטים - כל סוגי הקמטים. החל מקמטוטים עדינים ועד לקמטים עמוקים שממש נחרצים בעור, כבר בתוך עשרה ימי שימוש בלבד. הסרום החדש, שנראה כמו גיים צ'יינג'ר בעולם הטיפוח, מיועד לטווח רחב של גילאים - החל מ-30 פלוס, עם קמטים וקמטוטים ראשוניים, ועד ל-60 פלוס, שם מתמודדים בדרך כלל עם קמטים עמוקים יותר.

מוצר משלים גם אחרי בוטוקס או חומצה היאלרונית

הסרום החדש של קליניק מתאים גם כחלק משגרת טיפוח הכוללת טיפולים אסתטיים. הוא עוזר לך לשמור על האלסטיות של העור, גם בין טיפולי חומצה היאלורונית או בוטוקס, מסייע לשמר את תוצאות הטיפולים ויוצר תוצאות מיטביות שמחזיקות זמן רב יותר.

"לא באה לאייג'ינג באנטי, פניי לשלום": מירב פלדמן מתרגלת לאימהות באהבה
מיה דגן: "המקצוע שלי לא מקבל טוב התבגרות, בעיקר של נשים"
"אני קמה כל בוקר בחשק ובכיף": לאה שנירר מגלה את סוד הקסם שלה

סרום Clinical Repair Wrinkle Correcting Serum קליניק. יח"צ,
טכנולוגיית האנטי-אייג'ינג החדשנית ביותר של קליניק עד היום/יח"צ

3 רכיבים עוצמתיים לתוצאות מיידיות

זוהי טכנולוגיית האנטי-אייג'ינג החדשנית ביותר של קליניק עד היום. היא פותחה על-ידי צוות מדענים מומחים ורופאי עור מייעצים והנוסחה החדשנית מרוכזת במיוחד ומכילה קומפלקס פטטידים ייחודי, חומצה הילארונית בשילוב הדור הבא של הרטינול - רטינואיד (נגזרת של ויטמין A), המסייע בהצערת העור באמצעות עידוד התחדשות התאים למרקם חלק ומלוטש יותר, עם פחות קמטים בעור.

בדומה ליתר מוצרי קליניק, הסרום עבר מחקרים קליניים, שהראו בבירור עור שנראה צח יותר ומרגיש חלק יותר, כאשר הקמטוטים הדקים על הפנים וקמטי ההבעה הרוחביים הדינמיים מצטמצמים באופן בולט, כמו גם קמטי המצח ה"קשים לטיפול", שהופכים לפחות ניכרים לעין.

84% מהנשים דיווחו על הפחתה בקמטי הבעה דינאמיים, כולל קמטים עמוקים במצח.

94% דיווחו על תחושת עור חלק יותר.

87% אמרו שהעור הרגיש מוצק ומלא יותר.


* מבוסס על בדיקות בקרב 358 נסייניות שהשתמשו במוצר במשך 10 ימים.

סרום smart - קליניק. יח"צ,
84% מהנסייניות מדווחות על שיפור ניכר בצמצום מראה קמטים עיקשים/יח"צ

הסרום, שמגיע בבקבוקון סגול בוהק ויפהפה מיועד לשימוש פעמיים ביום - בבוקר ובערב. יש לעסות אותו על כל הפנים, בתנועות מעגליות ועד לספיגה מלאה, לאחר שטיפת או ניקוי הפנים ולפני הנחת קרם הלחות.

תוצאות מיידיות בהפחתת קמטים. רכשי עכשיו במחיר השקה מיוחד>>

בשיתוף קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully