Primary Advertiser

סוד הקסם: מוצר הטיפוח של לאה שנירר נחשף

בשיתוף קליניק

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 15:47

אשת הפילאטיס לא מוותרת על שגרת טיפוח יומיומית ("טיפוח זה חלק מהחיים, אני גם מחליקה וגם מזריקה") ומפרגנת לסרום smart החדש: "הוא מזהה את הקמטים וממלא אותם". צפו

בווידאו: לאה שנירר מגלה את סוד הקסם שלה/עריכה: גלעד מן מנהיים

"אנטי-אייג'ינג? אני באמת לא מבינה למה קוראים לזה ככה ולא פרו-אייג'ינג, שזה הרבה יותר סקסי ויפה", אומרת אשת הפילאטיס, לאה שנירר, ששומרת על שגרת טיפוח יומיומית.

"מבחינתי, לכל קמט יש את סיפור החיים שלו", התייחסה שנירר לשגרת הטיפוח שלה. "כל קמט הרווחתי ביושר. הקמטים הם חלק ממני אבל כדי שהם לא יהיו עמוקים יותר צריך להעניק להם תכשיר שישאיר אותם בגדר קמט של הבעה. תמיד טיפחתי את העור שלי כי טיפוח זה חלק מהחיים".

ומה היא חושבת על Smart Clinical Repair - סרום האנטי-אייג'ינג החדש? "אני גם מחליקה וגם מזריקה. ההזרקה היא בתוספת לעניין הטיפוח, שהוא מאסט. בין טיפול לטיפול שאני עושה, הסרום סמארט של קליניק משמר את התוצאות. אני מורחת, מעסה והמרקם שלו נכנס בדיוק במקומות הנכונים. הוא מזהה את הקמטים ומטשטש אותם. זה נותן מרקם אחיד לכל הפנים וגם מגדיל את הפערים בין טיפול לטיפול. זה מזון לעור וזה מה שאני עושה".

שנירר התייחסה גם לאחת האהבות הגדולות בחייה - לימוד פילאטיס: "אחרי יותר מ-40 שנה שאני עוסקת בפילאטיס, אני קמה כל בוקר בחשק ובכיף, מלמדת ולא רוצה שהשיעור ייגמר אלא שיתחיל מחדש. מבחינתי זכיתי".

מיה דגן: "המקצוע שלי לא מקבל טוב התבגרות, בעיקר של נשים"
הגיים צ'יינג'ר של עולם הטיפוח: טכנולוגיית האנטי-אייג'ינג החדשנית ביותר שנוצרה
"לא באה לאייג'ינג באנטי, פניי לשלום": מירב פלדמן מתרגלת לאימהות באהבה

seperator

Smart Clinical Repair - סרום האנטי-אייג'ינג המהפכני והמתקדם ביותר של קליניק מבטיח תוצאות יוצאות דופן - צמצום מראה הקמטים - כל סוגי הקמטים. החל מקמטוטים עדינים ועד לקמטים עמוקים שממש נחרצים בעור, כבר בתוך עשרה ימי שימוש בלבד. מכיל קומפלקס פטטידים ייחודי וחומצה הילארונית בשילוב הדור הבא של הרטינול - רטינואיד.

תוצאות מיידיות בהפחתת קמטים. רכשי עכשיו במחיר השקה מיוחד>>

בשיתוף קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully