Primary Advertiser

מיה דגן: "המקצוע שלי לא מקבל טוב התבגרות, בעיקר של נשים"

בשיתוף קליניק

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 15:47

השחקנית התנסתה בסרום smart החדש של קליניק: "תוך כמה ימים הקמטים נעלמו ולא האמנתי. מה, מישהו עשה עליי פילטר?"

בווידאו: השחקנית מיה דגן מספרת על הסרום של קליניק/עריכה: דינה מחפוץ

בתחילת דרכה, השחקנית מיה דגן השתתפה בעיקר במערכונים ותכנים קומיים. היא לקחה חלק בתוכנית "דומינו", הייתה פאנליסטית ב-"מועדון לילה" ושיחקה גם בסדרות הקומיות "גומרות הולכות" ו"האקס המיתולוגי". אלא שבשנים האחרונות החלה דגן לקבל גם תפקידים דרמטיים ורציניים יותר. "המקצוע הזה לא מקבל טוב התבגרות, בעיקר של נשים", היא אומרת. "אני רואה את ההתבגרות שלי עם השנים כמשהו מאוד טוב שמשרת אותי. התפקידים שאני מקבלת כיום מאוד מורכבים ואני מאוד אוהבת את זה".

"אני אוהבת את ההתבגרות שלי" מוסיפה דגן. "חשוב שכל אחת תהיה נורא שלמה עם מי שהיא כשהיא מסתכלת במראה. הקמטים? אני חולה עליהם, לכל קמט יש מקום של כבוד ואני זוכרת בדיוק ממה הוא נוצר", היא הוסיפה והתייחסה לסרום smart החדש של קליניק. "למדתי לשפר דברים שמפריעים לי - נפשיים ומבחינת המראה. אם יש קמט שמפריע לי אלך ואטפל בו. מילויים? עושה איפה שצריך, אבל שומרת על שגרת טיפוח יומיומית".

"התחלתי להשתמש בסרום ותוך כמה ימים נעלמו לי קמטים שלא האמנתי", ציינה דגן. "מה, מישהו עשה עליי פילטר? הוא מטפל בקמטוטים הקטנים והמעצבנים האלו. התחלתי למרוח, אחרי 10 ימים, שבועיים, אני רואה הבדל כל כך משמעותי. העור שלי נהיה פתאום סופר חלק".

"לא באה לאייג'ינג באנטי, פניי לשלום": מירב פלדמן מתרגלת לאימהות באהבה
הגיים צ'יינג'ר של עולם הטיפוח: טכנולוגיית האנטי-אייג'ינג החדשנית ביותר שנוצרה
"אני קמה כל בוקר בחשק ובכיף": לאה שנירר מגלה את סוד הקסם שלה

seperator

Smart Clinical Repair - סרום האנטי-אייג'ינג המהפכני והמתקדם ביותר של קליניק מבטיח תוצאות יוצאות דופן - צמצום מראה הקמטים - כל סוגי הקמטים. החל מקמטוטים עדינים ועד לקמטים עמוקים שממש נחרצים בעור, כבר בתוך עשרה ימי שימוש בלבד. מכיל קומפלקס פטטידים ייחודי וחומצה הילארונית בשילוב הדור הבא של הרטינול - רטינואיד.

תוצאות מיידיות בהפחתת קמטים. רכשי עכשיו במחיר השקה מיוחד>>

בשיתוף קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully