Primary Advertiser

"לא באה לאייג'ינג באנטי, פניי לשלום": מירב פלדמן מתרגלת לאימהות באהבה

בשיתוף קליניק

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 15:47

אחרי ההיריון והלידה השחקנית הבינה שהיא חייבת לבצע שינוי, סיגלה לעצמה שגרת טיפוח חדשה, ואף התחילה להשתמש בסרום smart החדש: "תוך כמה ימים ראיתי שהקמטוטים מתחילים להצטמצם". צפו בכתבה

בווידאו: מירב פלדמן על הסרום החדש של קליניק/עריכה: דינה מחפוץ

"אני לא באה לאייג'ינג באנטי, פניי לשלום", מכריזה מירב פלדמן, אחת השחקניות העסוקות בסביבה. "הקמטוטים הם חלק מההתבגרות שלי, מהסיפור שאני מספרת כשחקנית".

פלדמן שהפכה לפני כשנה לאימא לדני הקטן מודה שהיא מרגישה לעיתים כמו "ניו בורן" ולומדת מדי יום דברים חדשים עליו ואיתו: "למשל, כתוצאה מההיריון, הלידה והשינויים ההורמונליים, התעוררתי והבנתי שאני צריכה לסגל שגרת טיפוח".

הפתרון עבור פלדמן היה סרום smart של קליניק: "מאז שאני משתמשת בו, אני רואה שינוי במרקם העור. אני שמה בבוקר ובערב וכבר תוך כמה ימים ראיתי שהקמטוטים מתחילים להצטמצם והעור, שהפך לעייף, חזר להיות זוהר, קורן, גמיש ועשיר בלחות. אלו דברים שמאוד חסרו לי".

אז איפה היא נמצאת היום בחיים? "ברור שכשהפכתי לאימא היו לי כל מיני חששות, כי צריך לתחזק את הקריירה, אבל הופתעתי לגלות עד כמה זה מאזן אצלי את הדברים. אני רואה במראה את ההתבגרות שלי, ואני אוהבת אותה. אני מרימה לעצמי, כמו שכל אחת צריכה לעשות. כרגע, אני פשוט במקום בו נעים לי להיות". מה עוד אפשר לבקש?

מיה דגן: "המקצוע שלי לא מקבל טוב התבגרות, בעיקר של נשים"
הגיים צ'יינג'ר של עולם הטיפוח: טכנולוגיית האנטי-אייג'ינג החדשנית ביותר שנוצרה
"אני קמה כל בוקר בחשק ובכיף": לאה שנירר מגלה את סוד הקסם שלה

seperator

Smart Clinical Repair - סרום האנטי-אייג'ינג המהפכני והמתקדם ביותר של קליניק מבטיח תוצאות יוצאות דופן - צמצום מראה הקמטים - כל סוגי הקמטים. החל מקמטוטים עדינים ועד לקמטים עמוקים שממש נחרצים בעור, כבר בתוך עשרה ימי שימוש בלבד. מכיל קומפלקס פטטידים ייחודי וחומצה הילארונית בשילוב הדור הבא של הרטינול - רטינואיד.

תוצאות מיידיות בהפחתת קמטים. רכשי עכשיו במחיר השקה מיוחד>>

בשיתוף קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully