Primary Advertiser

יחסי אהבה שנאה: מה חושבת סיון קליין על הקמטים בפניה?

בשיתוף קליניק

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 15:47

מנחת הטלוויזיה חשפה את סודות הטיפוח שלה ("מאמינה בקרמים") ופגרנה לסרום smart החדש: "מאז השימוש העור מוצק יותר, עשיר יותר וחלק יותר". וגם: איך היא מצליחה לשלב שתי קריירות?

בווידאו: סיון קליין על שגרת הטיפוח שלה/עריכה: דינה מחפוץ

מלכת היופי לשעבר ומנחת הטלוויזיה בהווה, סיון קליין, מצליחה לשלב בימים אלו שתי קריירות - מנחת טלוויזיה וסטודנטית לסיעוד. "אני לומדת אחיות בבית חולים ויש לי גם קריירה בטלוויזיה", אמרה קליין. "להיפרד מהמצלמה היה תהליך מאוד גדול שלי עם עצמי. אבל הבנתי שאני לא נפרדת משום דבר, אלא הולכת לעשות את מה שאני אוהבת. מהרגע שזה קרה, זה כבר ממש הסתדר ביחד".

בין משמרת למשמרת, משתדלת קליין לשמור על שגרת טיפוח בריאה. "אני בוחרת בשגרת טיפוח חכמה, כזו שהעור נראה בגיל שלו אבל הכי טוב שהוא יכול להיראות לגיל שלו", היא אמרה והתייחסה גם לסרום smart החדש של קליניק. "אני יכולה להגיד שהעור מוצק יותר, עשיר יותר, חלק יותר. יש כל מיני קמטוטים בפנים שאפשר היה לוותר עליהם - ואני מרגישה שהם הצטמצמו תוך כמה ימים. זה נותן מינון טוב בין מה שהפריע לי לבין קמטי ההבעה שהם אלה שאני בסדר איתם. בינתיים זה עובד לי".

ומה לגבי הקמטים? "אני לא מחבבת אותם. הם שם", היא הודתה. "החיוך של נחת מהילד הוא תמיד חיוך עם קמט. הייתי מעדיפה שהם יהיו במינון הכי מינימלי שלהם אך יחד עם זאת אני מבינה את הגיל שלי. אני לא מזריקה, אלא באמת נותנת לשגרת הטיפוח שלי לעשות מה שאפשר. מאז שאני מכירה את עצמי אני מאוד בקרמים. בסוף, זה הדבר שהכי שומר על הפנים. יש לי שגרת בוקר של קרמים וערב של קרמים".

לסיום התייחסה מלכת היופי לשעבר לאימהות: "היא שינתה אצלי הכול. אני חושבת שאני אמא טובה, אני מנסה נורא שיהיו גבולות אבל שגם יהיה להם טוב. שתהיה להם חוויה של ילדות נחמדה. נראה לי שאני מצליחה בזה - שיהיה להם חיים נעימים".

הגיים צ'יינג'ר של עולם הטיפוח: טכנולוגיית האנטי-אייג'ינג החדשנית ביותר שנוצרה
מיה דגן: "המקצוע שלי לא מקבל טוב התבגרות, בעיקר של נשים"
"לא באה לאייג'ינג באנטי, פניי לשלום": מירב פלדמן מתרגלת לאימהות באהבה

seperator

Smart Clinical Repair - סרום האנטי-אייג'ינג המהפכני והמתקדם ביותר של קליניק מבטיח תוצאות יוצאות דופן - צמצום מראה הקמטים - כל סוגי הקמטים. החל מקמטוטים עדינים ועד לקמטים עמוקים שממש נחרצים בעור, כבר בתוך עשרה ימי שימוש בלבד. מכיל קומפלקס פטטידים ייחודי וחומצה הילארונית בשילוב הדור הבא של הרטינול - רטינואיד.

תוצאות מיידיות בהפחתת קמטים. רכשי עכשיו במחיר השקה מיוחד>>

בשיתוף קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully