Primary Advertiser

הכל מתחיל בעיניים: הסוד האמיתי של לאה שנירר ומיה דגן למראה צעיר

בשיתוף קליניק

3.5.2022 / 11:35

אחת בת 64, השנייה בת 46, ושתיהן נראות הרבה, אבל הרבה יותר צעירות. איך הן עושות את זה? רמז: זה לא קשור (רק) לפילאטיס, אלא למוצר אחד שאתן חייבות להכניס לשגרת הטיפוח שלכן - קרם העיניים החדש של קליניק: Smart Clinical Repair

מכירות את התחושה הזאת שנשארתן בחוץ? שכולם יודעים משהו ורק אתן לא? עד לפני כמה שנים התחושה הזאת הייתה עבורנו זיכרון רחוק מהילדות או מגיל ההתבגרות, אבל בשנים האחרונות, אנחנו חייבות להודות, היא מתעוררת בנו כמעט בכל פעם שאנחנו רואות על המסך, באינסטגרם או בעיתון אישה מפורסמת שעברה את גיל 40.

מיה דגן קליניק. יח"צ,
גם אם ננסה להיות ממש קטנוניות, לא נצליח לתת לה יום יותר מ-35. מיה דגן/יח"צ

אולי זה רק הדמיון הפרוע שלנו, אבל תהיו איתנו רגע: יכול להיות שברגע שאת הופכת לסלב, את מקבלת לא רק הזמנות להשקות, מתנות ותשומת לב, אלא גם את הסוד לחיי נצח? אחרת איך אתם מסבירים אישה כמו לאה שנירר, שבגיל 64 נראית בת שני עשורים פחות, או את מיה דגן, בת 46, שגם אם ננסה להיות ממש קטנוניות, לא נצליח לתת לה יום יותר מ-35?

קרם העיניים החדש של קליניק: Smart Clinical Repair. יח"צ,
קרם העיניים החדש של קליניק: Smart Clinical Repair/יח"צ

מה סוד הקסם?

קל להגיד שנשים מפורסמות נראות מצוין גם בגילאים בוגרים יותר כי הן כל היום רק מתאמנות, עושות טיפולים קוסמטיים והזרקות. דגן ושנירר בעצמן לא מתביישות להודות בטיפולים שהן עושות, אבל כל מומחה לרפואה אסתטית יאמר לכן בפה מלא שהזרקות בלבד לא מספיקות ושלא ניתן לשמור על מראה עור צעיר בלי להקפיד על שגרת טיפוח יומיומית. מה כוללת שגרת הטיפוח הזאת? כאן בדיוק נמצא הסוד - קוראים לו קרם עיניים.

מה שלאה שנירר, מיה דגן ועוד מפורסמות רבות אחרות כבר יודעות, הוא שבלי לתת תשומת לב מיוחדת לטיפוח העור סביב העיניים, כל המאמצים להיראות צעירות יותר לא יעזרו. העור שמסביב לעיניים הוא העור הרגיש ביותר בפנים שלנו, כיוון שהוא דק בעשרות אחוזים מהעור בשאר חלקי הפנים. זאת הסיבה שעליו רואים את סימני ההזדקנות יותר מבכל אזור אחר, וזו הסיבה שבלי טיפול מתאים, העיניים תמיד יחשפו את הגיל האמיתי שלנו.

קרם עיניים smart למראה עור חלק, מוצק, וצעיר יותר. עכשיו במחיר השקה>>

קרם העיניים החדש של קליניק: Smart Clinical Repair. יח"צ,
קרם העיניים החדש של קליניק: Smart Clinical Repair/יח"צ

3 דברים שחשוב לדעת על קרם עיניים

פנינו למדריכה הראשית של קליניק ז'אנה סנדיק כדי להבין אילו 3 דברים חשוב לדעת על קרם עיניים.

1. למה בכלל צריך קרם מיוחד לעיניים? לא מספיק להשתמש בקרם הלחות הרגיל גם עבור אזור העיניים?

בניגוד לקרם הלחות הרגיל, קרם עיניים מותאם במיוחד לצרכים של העור העדין הזה, וכולל רכיבים פעילים ייעודיים, שמטרתם לטפל בקמטוטים הייחודיים לאזור העיניים ובתופעות נפוצות נוספות כמו כהויות, נפיחויות, עור רפוי ועוד.

2. מאיזה גיל מומלץ להתחיל להשתמש בקרם עיניים?

כבר בגיל 25 מתחיל תהליך ההזדקנות של העור וראשוני הקמטוטים מופיעים - איך לא - סביב העיניים. השימוש בקרם עיניים כבר מגיל זה יאפשר לשמר את מראה העור ולעכב את תהליך ההזדקנות שלו.

3. כיצד מורחים קרם עיניים?

כיוון שהעור סביב העיניים עדין כל כך, אין למרוח את קרם העיניים אלא להניח אותו ולטפוח עם האצבעות בעדינות.

קרם העיניים החדש של קליניק: Smart Clinical Repair. יח"צ,
לפני השימוש/יח"צ
קרם העיניים החדש של קליניק: Smart Clinical Repair. יח"צ,
אחרי השימוש/יח"צ

רגע, זה עוד לא הכל:

חוץ מההבנה שהעור סביב העיניים מצריך טיפול מיוחד, לאה שנירר ומיה דגן חולקות (יחד עם סיון קליין, מירב פלדמן ועוד רבות וטובות) סוד אחד נוסף - הבחירה בקרם העיניים שבו הן משתמשות: Smart Clinical Repair, מבית מותג הטיפוח היוקרתי קליניק.

קצת מצחיק לתאר את הטכנולוגיה החכמה של קליניק, שמוכרת לכל כך הרבה נשים בעולם, בתור "סוד", אבל הפעם מדובר בקרם חדש, שהוא באמת נשק מנצח במלחמה מול סימני הזמן, וחבל על כל רגע שאתן לא מכירות אותו. הקרם עשיר במגוון רכיבים עוצמתיים, בהם חומצה היאלורונית ותערובת הפפטידים האיקונית של קליניק, שנוצרה על ידי מומחים במטרה לעודד את ייצור הקולגן הטבעי ולהילחם בקמטים ובקמטוטים.

מלבד הסלבס שלנו, שכבר מעידות כי התמכרו לחלוטין, הקרם נוסה ונבדק קלינית על 156 נשים שדיווחו על התוצאות המרשימות הבאות: כבר אחרי שבוע של שימוש, 90% מהנבדקות דיווחו שהעור סביב העיניים מרגיש חזק יותר, ואחרי 4 שבועות של שימוש - מעל 85% מהנבדקות העידו כי העור סביב העיניים נראה מוצק וצעיר יותר וכי יש צמצום והפחתה במראה הקמטים תחת העיניים והקמטוטים בצידי העיניים.

לאה שנירר קליניק. יח"צ,
בגיל 64 נראית בת שני עשורים פחות. לאה שנירר/יח"צ
קרם העיניים החדש של קליניק: Smart Clinical Repair. יח"צ,
סדרת סמארט של קליניק לעור חלק, מוצק וצעיר יותר/יח"צ

איך קרם העיניים משתלב בשגרת הטיפוח שלכן?

קרם העיניים Smart Clinical Repair מצטרף לסדרת Clinique Smart - סדרת תכשירי אנטי-אייג'ינג עוצמתיים הכוללת את כל מה שאתן צריכות בשביל להילחם בסימני הגיל: סרום, קרם לחות ליום וללילה, וכעת גם קרם עיניים. יש לציין שכל המוצרים בסדרה הם נטולי בישום. למה זה כל כך חשוב? ראשית, כיוון שבושם, שהוא לרוב הרכיב בעל הריכוז הגבוה ביותר במוצרי טיפוח, ידוע כאלרגן מס. 1, אשר מחליש את המערכת החיסונית של העור והופך אותו רגיש יותר לנזקים סביבתיים. שנית, כיוון שבאינטראקציה עם אור השמש, נוכחות הבישום במוצרי הטיפוח עלולה לגרום לפיגמנטציה.

לשגרה חכמה של טיפוח אנטי-אייג'יינג יש לבצע את הצעדים הבאים מדי בוקר וערב, כאשר העיקרון המנחה הוא להתחיל מהמרקם הקליל ביותר ולסיים במרקם העשיר ביותר:

1. ניקוי הפנים.
2. קרם עיניים Smart Clinical Repair.
3. סרום Smart Clinical Repair.
4. קרם יום/לילה מסדרת Clinique Smart.

ולסיום, טיפ חשוב מהמדריכה הראשית של קליניק, ז'אנה סנדיק: "הוראות השימוש בקרמי עיניים שונים תלויות בנתונים שונים של הקרם, כגון המרקם והמשקל המולקולרי שלו. בעוד שקרמים רבים לעיניים מיועדים לאזור שמתחת לעין בלבד, מעל עצם הלחי העליונה, Smart Clinical Repair הוא קרם קליל, נטול משקל ובעל מרקם מוקצף, המטפל בכל סוגי הקמטים מסביב לעיניים ומיועד גם לחיזוק העור המוחלש מתחת לעיניים וגם מעליהן. מותר ורצוי להניח אותו סביב כל אזור העין, אך יש להקפיד לא להתקרב לאזור שק הדמעות".

מיה דגן: "המקצוע שלי לא מקבל טוב התבגרות, בעיקר של נשים"
"לא באה לאייג'ינג באנטי, פניי לשלום": מירב פלדמן מתרגלת לאימהות באהבה
סוד הקסם: מוצר הטיפוח של לאה שנירר נחשף
יחסי אהבה שנאה: מה חושבת סיון קליין על הקמטים בפניה?

קרם עיניים smart למראה עור חלק, מוצק, וצעיר יותר. עכשיו במחיר השקה>>

בשיתוף קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully