Primary Advertiser

הקוסמטיקאית של הסלבס עם 5 טיפים מנצחים לאנטי אייג'ינג

בשיתוף קליניק

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 15:46

הסכנה בחשיפה לשמש, החשיבות של תזונה נכונה, כמה שעות כדאי לישון, להזריק או להחליק והבחירה שלה בסרום smart החדש של קליניק: "מניסיון, הוא מטשטש את מראה הקמטים בתוך 10 ימים בלבד". טלי לגזיאל עם 5 טיפים שכל אחת חייבת לאמץ להשגת עור פנים צעיר, בריא ורענן

בווידאו: טלי לגזיאל עם המדריך המלא לצמצום קמטים/עריכה: דינה מחפוץ

"כולנו יודעים שאי אפשר לעצור את תהליך ההזדקנות, אבל כן ניתן לעכב אותו ולשמור על עור צעיר ורענן למשך שנים רבות".

על הציטוט הזה חתומה הקוסמטיקאית של הסלבס טלי לגזיאל, וכנראה שהיא יודעת על מה היא מדברת. לגזיאל, מהקוסמטיקאיות הפרא רפואיות הפופולריות בישראל, נמצאת כבר 21 שנה בתחום. "אמנם לכל אחת מאיתנו יש קצב התבגרות אחר שנקבע על פי גנטיקה וגורמים חיצוניים, אבל אנחנו לגמרי יכולות לעכב את הזמן", היא הוסיפה.

תוצאות מיידיות בהפחתת קמטים. רכשי עכשיו במחיר השקה מיוחד>>

אז איך באמת שומרים על עור צעיר ורענן? קבלו את חמשת הטיפים המנצחים של טלי לגזיאל.

סרום קליניק smart. יח"צ,
"הוא מטפל בכל סוגי הקמטים". סרום smart/יח"צ

"הטיפ הראשון הוא להישמר מהשמש. זה כל כך חשוב. תדעו שחשיפה לשמש יכולה לגרום ל-70 אחוז מהזדקנות של עור הפנים שלנו. לא חבל? מעבר לזה, גם כשאתן מגינות על עצמכן מהשמש, חפשו מוצרי טיפוח נטולי בישום. בושם יש כמעט בכל מוצר והוא ידוע כמרכיב היוצר רגישויות ואלרגיות ואף מעודד ייצור פיגמנטציה בשמש.

הטיפ השני - הקפדה על שימוש בסרום כבר מגיל צעיר. טיפול אנטי אייג'ינג לא עושים רק כשהקמטים מופיעים, אלא להיפך. אם רוצים תוצאות נראות לעין, סרום צריך להיות חלק משגרת הטיפוח. יש לו ריכוז של חומרים פעילים וזה מה שעושה את העבודה.

אז בשביל לטפל בקמטים - אני בוחרת בסרום smart של קליניק. הוא מטפל בכל סוגי הקמטים - החל מהקמטוטים הראשונים והעדינים שמתחילים להופיע בגילאי ה-30 ועד לקמטים העמוקים ביותר שמופיעים בגילאי 40-50. איך הוא עושה זאת? בזכות הרכיבים הייחודים שלו - קומפלקס פפטידים שמחליק קמטים ורטינואיד שמחדש את מרקם העור. מדובר למעשה בדור הבא של הרטינול, המאפשר שימוש יומיומי במוצר. בנוסף הוא מכיל גם חומצה היאלורונית, שכולנו יודעים עד כמה היא חשובה לנפח ומיצוק".

"מניסיון אישי, סרום smart מטשטש את מראה הקמטים בתוך 10 ימים בלבד", מציינת לגזיאל. "וכן, אני ממליצה עליו גם לנשים שמשלבות הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית בשגרת הטיפוח שלהן. הוא שומר על האלסטיות של העור ובעצם משמר את התוצאות של ההזרקה לאורך זמן, כך שהוא אפילו יכול לאפשר יצירת מרווחים גדולים יותר בין טיפול לטיפול".

טלי לגזיאל קוסמטיקאית קליניק. צילום מסך, צילום מסך
הקוסמטיקאית של הסלבס/צילום מסך, צילום מסך

טלי המשיכה: "הטיפ השלישי שלי נוגע לתזונה נכונה. שתיית מים, כמובן, אבל גם תפריט מועשר בחלבון שמכיל חומצות אמינו שעוזרות לחדש את העור. וכן פירות וירקות טריים שמכילים נוגדי חמצון ומתקנים נזקי זיהום אוויר ושמש.

הטיפ הרביעי - החשיבות בבחירת המוצרים שאת שמה על הפנים - מה יש בהם או יותר נכון מה אין בהם. כפי שציינתי, חפשי מוצרים נטולי בישום כדי להימנע מפיגמנטציה, ובנוסף מוצרי טיפוח ללא פראבנים או פטאלטים - חומרים משמרים וחומרי ריכוך שידועים כחומרים מזיקים ויש להימנע משימוש בהם על עור הפנים.

הטיפ החמישי והאחרון וכנראה גם הכיפי ביותר הוא שינה - לפחות שש שעות בלילה ורצוי יותר. בשנת לילה עמוקה הגוף שלנו מפריש הורמון גדילה ששומר על הרקמות שלנו ומחסור בשינה יכול לזרז את תהליך ההזדקנות.

אז זכרו, אמנם לכל אחת מאיתנו יש קצב התבגרות אחר שנקבע על פי גנטיקה וגורמים חיצוניים, אבל אנחנו לגמרי יכולות לעכב את הזמן.

"לא באה לאייג'ינג באנטי, פניי לשלום": מירב פלדמן מתרגלת לאימהות באהבה
מיה דגן: "המקצוע שלי לא מקבל טוב התבגרות, בעיקר של נשים"
יחסי אהבה שנאה: מה חושבת סיון קליין על הקמטים בפניה?
סוד הקסם: מוצר הטיפוח של לאה שנירר נחשף
כדאי להכיר, הסרום שמצמצם קמטים בתוך 10 ימים

סרום Clinical Repair Wrinkle Correcting Serum קליניק. יח"צ,
סרום smart החדש של קליניק/יח"צ

Smart Clinical Repair - סרום האנטי-אייג'ינג המהפכני והמתקדם ביותר של קליניק מבטיח תוצאות יוצאות דופן - צמצום מראה הקמטים - כל סוגי הקמטים. החל מקמטוטים עדינים ועד לקמטים עמוקים שממש נחרצים בעור, כבר בתוך עשרה ימי שימוש בלבד. מכיל קומפלקס פטטידים ייחודי וחומצה הילארונית בשילוב הדור הבא של הרטינול - רטינואיד.

תוצאות מיידיות בהפחתת קמטים. רכשי עכשיו במחיר השקה מיוחד>>

בשיתוף קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully